
Producent
Cena
-
od
do
GWIAZDOZBIORY

Użyj latarki i zobacz gwiaździste niebo, gdziekolwiek jesteś! Gwiazdozbiory to pomoc edukacyjna stworzona z myślą o miłośnikach astronomii. Zestaw zawiera karty z najbardziej znanymi gwiazdozbiorami, wszystkimi konstelacjami zodiakalnymi oraz tabliczki przedstawiające zaćmienie słońca i fazy księżyca.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 10 dni
KOŚCI ZOSTAŁY RZUCONE

Kości zostały rzucone to prosta gra logiczna, która łączy opanowywanie umiejętności planowania i logicznego myślenia z dobrą zabawą. Rozwija inteligencję, ćwiczy koncentrację, stymuluje do pracy obie półkule mózgu.
To świetne ćwiczenie cierpliwości w dążeniu do celu, które uczy podejmowania samodzielnych i strategicznych decyzji. Wymaga umiejętności szybkiego reagowania na ruch przeciwnika. Dziecko uczy się również zdrowej rywalizacji. Gra pozwala na rozwój wyobraźni i myślenia abstrakcyjnego. Jednocześnie bawi
i uczy.
Dostępność: brak towaru
79,00 zł
MUCHA KATARZYNA

Kształtowanie i rozwój prawidłowej mowy dziecka wiąże się z wykonywaniem ćwiczeń, które mają za zadanie usprawnić motorykę narządów artykulacyjnych: warg, podniebienia, języka, policzków, żuchwy. Istotne jest, by były one atrakcyjne dla dziecka i stanowiły dobrą zabawę, a nie były tylko koniecznością. Pamiętajmy, że rozwój mowy u dziecka jest kluczowy – w przyszłości będzie
rzutować także na kontakty społeczne i emocje.
Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
MUCHA KATARZYNA – MEMORY DŹWIĘKONAŚLADOWCZE

Dostępność: na wyczerpaniu
Wysyłka w: 5 dni
PAN KULECZKA

Uwaga: „Pan Kuleczka” jest zestawem uzupełniającym do produktu „Kuleczkowa”. „Pan Kuleczka” to postać, która wprowadza dzieci w tajniki kodowania – łączy zabawę z nabywaniem umiejętności programistycznych. Praca na konkretach ułatwia zrozumienie podstawowych pojęć z zakresu kodowania, a nauka może być bardzo urozmaicona.
Dostępność: brak towaru
70,00 zł
SHISHIMA

Shishima to prosta gra strategiczna, której geneza sięga aż do starożytnego Rzymu – grywali w nią ówcześni żołnierze (nazywano ją „Tabula lusoria”). Określenia „shishima” używano w Afryce. Stanowi kolejną odsłonę znanej gry „kółko i krzyżyk”. Jest świetnym treningiem logicznego i strategicznego myślenia. Planowanie ruchu wymaga skupienia uwagi i koncentracji. To propozycja na wspólną, rozwijającą zabawę z dzieckiem. Gra jest przeznaczona dla dwóch osób. W jej skład wchodzi plansza z polem centralnym połączonym z ośmioma polami na okręgu oraz dwa zestawy pionków w dwóch kolorach (po trzy dla każdego gracza).
Dostępność: średnia ilość
Wysyłka w: 5 dni
ZEGAR EDUKACYJNY

Drewniany zegar edukacyjny ułatwiający naukę odczytywania godzin.
Dostępność: brak towaru
55,00 zł